donderdag 10 mei 2012

Lentetas

Ondanks dat het weer er op dit moment echt niet naar is heb ik de Lentetas af.
 
Het ontwerp en patroon van de tas is al van september 2011.
 
Dus eigenlijk een herfsttas :D Maar ja, deze uitvoering is voor de lente. 
De eigenlijke basis waren de stoffen. Van de 3 stoffen heb ik repen geknipt en die nadat ze gestreken waren in elkaar geweven. 







In het kader van UWYH (Use What You Have) heb ik twee ritsen gebruikt. Achteraf nog leuk en handig ook.
 Het handvat was moeilijker. Daarom is de tas uiteindelijk nog een tijdje blijven liggen. Ik kon geen passend handvat vinden en van de stof had ik niet genoeg over om deze tot handvat te verwerken. Uiteindelijk heb ik twee soorten band gebruikt en deze op keperband gestikt voor de stevigheid. Een leuk effect dat de tas echt af maakt.


De onderkant van de tas is afgewerkt met tasvoetjes, zodat als hij op de grond komt hij niet gelijk vies wordt. Maar ja, kleine kans dat ik deze tas op de grond neerzet hoor :D



 Kortom... Lentetas is af.... laat nu de lente ook maar beginnen!!


2 opmerkingen:

  1. Wat een snoepje, de kleur doet me aan spekjes denken. Wauw, dat je m zo helemaal ontworpen hebt en leuk hoe uit UWYH dan weer nieuwe mogelijkheden ontstaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het zo'n mooie tas! Maar die handvatten: daar ben ik stiekum een beetje flieft op...♥♥♥

    Groetjes
    Miriam (van CreaPower zeg maar)

    BeantwoordenVerwijderen