maandag 7 mei 2012

Opgeruimd staat... inspirerend!

Het was een klus, maar het is gelukt...
De stoffenvoorraad is opgeruimd.

Uiteindelijk heb ik besloten de stoffen op soort te leggen en binnen de soort op kleur.
Deze wijze vond ik toch het handigst aangezien ik altijd begin met een idee voor een soort kledingstuk die ik wil maken en vandaaruit kleurcombinaties ga bedenken.
En dan is het het handigste om te beginnen bij de stofsoort. Ik heb het jaren op kleur gesorteerd gehad en merk nu dat ik toch vaak over bepaalde stoffen heb heengekeken. Bijvoorbeeld dacht ik dat ik geen zwarte tricot meer had...
Nou.... Ik kan er flink wat mee maken :D 

De stoffen zijn nu keurig opgevouwen op de planken en het is zo neergelegd dat niets achter elkaar ligt of in een hoekje waar ik niet bij kan of het niet kan zien.

Na al die mooie stoffen door mijn handen hebben voelen gaan, zit ik weer vol ideeën!
Leuk hoe een opruimklusje weer heel veel inspiratie kan geven.


3 opmerkingen:

  1. Netjes hoor, Top! en wat een inspiratie inderdaad voor leuke projecten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie stapels! Ziet er hartstikke netjes uit, ik kan me helemaal voorstellen dat je daar meteen veel inspiratie van krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wil je bij mij ook eens langs komen?

    Geweldig netjes gedaan en wat een hoop stofinspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen