dinsdag 5 maart 2013

Potlood rollen

Even een projectje tussendoor. Tenminste dat was de bedoeling.

Ik had nog leuk zeil met potloden en die wilde ik al tijden gebruiken om een mooie potloodhouder te maken. Dan kan ik makkelijk de materialen meenemen als ik buiten wil tekenen.

Uiteindelijk lukte het in de eerste instantie niet zoals ik wilde, waardoor de hele boel in de prullenbak belandde.
Toch de volgende dag alles er maar even uit gevist. En opnieuw bekeken.
En binnen korte tijd was het gelukt.
Gelijk nog maar een tweede erbij gemaakt voor mijn huidkleur-potloden. 
Eigenlijk wil ik er nog een voor de stiften, maar dat komt wel een andere keer.




Project gelukt.. en het mooie weer is begonnen. Dus net op tijd om er weer op uit te kunnen trekken.
Verder ben ik nu de stoffen voor mijn zomercollectie aan het wassen.
Hierna patronen tekenen en dan kan ik daarna beginnen met knippen.

1 opmerking: