zaterdag 23 februari 2013

De stoffen zijn uitgezocht...

Goh, wat is het toch heerlijk om een goede stoffenvoorraad te hebben.
Vanochtend heb ik na alle verplichte klusjes even tijd genomen om heerlijk in mijn eigen stoffenwinkel te gaan shoppen voor mijn collectie.
Wat zó heerlijk is, is dat ik altijd de enige klant ben en de openingstijden aan mijn shop-buien worden aangepast.
Alle lappen die ik mooi vond heb ik eerst eruit getrokken en bekeken wat ik nu echt vind passen bij mijn inspiratiebron.

Uiteindelijk een selectie gemaakt die voor mij voldoet aan mijn wensen. 
Er zijn nog twee stoffen die ik aan moet schaffen. En dat zijn de stoffen voor de broeken. Wat ik in mijn collectie had, vond ik niet voldoen aan mijn wensen. Maar er zijn binnenkort toch weer allerlei stoffenmarkten en anders slaag ik wel een keer in Utrecht. 
Voor broekstof maak ik me daar niet zo'n zorgen om. 

Dit is de stand tot nu toe:









Een kleurrijk geheel, iets wat helemaal bij mij past..
Zo krijg ik al helemaal zin in de zomer! 

 

2 opmerkingen:

  1. Zo knap dat jij zo op voorhand je zomer collectie ontwerpt en tekend... Tekenen kan ik echt niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja goed he dat winkelen in je eigen stoffenvoorraad, heel herkenbaar!!!!!
    Ziet er allemaal erg leuk en vrolijk uit, zomers!!! Nu aan de slag, toch??

    BeantwoordenVerwijderen