woensdag 13 februari 2013

Boeken vol inspiratie

Gisteren had ik een gezellig lunchafspraak met een vriendin.
Ten eerste was het natuurlijk heerlijk om weer even bij te kletsen en even iets voor mezelf te doen, maar daarnaast kreeg ik ook nog eens twee super cadeaus!


Tim gunn's boek Fashion bible - the Fascinating history of everything in your closet.


En daarnaast ook nog Project Runway - the show that changed fashion.
Een boek over de show Project Runway, vanaf seizoen 1 t/m 9 en Project Runway all stars 1. Veel interviews, foto's feitjes en heerlijke inspiratie.


2 geweldige boeken dus....
Als ik er meer in gelezen heb zal ik nog een recensie plaatsen. 

Wat betreft de zomercollectie. Daar is op dit moment nog niet veel vordering aan te melden. Eerst even wat andere dingen maken. Waaronder een trainingspak. Maar daar vertel ik volgende keer verder over.
Nu eerst heerlijk met een kop thee lezen.....

Tot later !

2 opmerkingen:

  1. Wauw wat een verwennerij! Jij zult je de komende tijd niet vervelend. Echt van die boeken om keer op keer er weer bij te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heerlijk om zo bij te kunnen praten en wat ben je ontzettend verwend!

    BeantwoordenVerwijderen