vrijdag 22 februari 2013

Weer in beweging

Na een lange tijd niets te hebben gedaan, begin ik weer een beetje sportiever te worden.
Maar ja, als je lang niets sportiefs hebt gedaan, dan is in de kast ook weinig sportieve kleding te vinden.
Dus dan toch maar even aan de slag.

Gelukkig heb ik een grote voorraad patronen en stof, dus daar kon ik uit putten.
 
In de knip XL van voorjaar 2004 stond nog een mooi joggingpak.





Ik wilde het zo simpel mogelijk houden dus de extra strepen en applicaties heb ik achterwege gelaten.
Daarnaast heb ik er ook geen zakken ingemaakt.
Voor het T-shirt een eigen patroon gebruikt en een restje tricot.

Bij elkaar ben ik er erg tevreden mee.



Belangrijker nog.. .het sport prima.. En daar ging het om.

Nu weer verder met de zomercollectie.
Op de planning staat nu kijken hoeveel stof ik per patroon nodig heb, wat ik al in huis heb en hoe dat met elkaar te combineren is. Dan nog eventueel een lijstje maken met stof en fournituren die nodig zijn zodat op een volgende stoffenbeurs ik niet als kip zonder kop rondren en met weer hele mooie, maar niet toepasselijke dingen thuiskom... Kortom een keer héél praktisch werken.

1 opmerking: