zaterdag 19 januari 2013

Opgeruimd

Het is alweer een tijd geleden dat ik hier iets op mijn blog geplaatst heb.
Maar daar komt nu weer verandering in
Na een roerige tijd komt er langzaam wat meer rust in de tent en kom ik weer eraan toe om in mijn atelier aan de slag te gaan.

Ik heb net een heel aantal poppenkleertjes gemaakt. (maar daarover meer in een volgende post)
 

Na elk project wil ik dan wel mijn atelier opruimen, want de ruimte die ik heb is niet groot. (ongeveer 1.40m x 2.00m)
En tegelijk wilde ik wat dingen aanpakken die mij irriteerden. 
O.a. de bakjes waarin mijn scharen en tangen staan. Die vond ik niet handig. Ze vielen vaak om. En qua kleur vind ik het ook wat rommelig.

 Ik heb dik karton gepakt en twee doosjes gemaakt. Deze beplakt met gekleurd plakplastic.


Dat ziet er al een stuk prettiger uit.

Vervolgens was mijn memobord aan de beurt.
Hier verzamel ik allerlei dingen die me inspireren. Maar de stof die ik voor het memobord had gebruikt werkte enorm afleidend.
Gelijk maar een bak met stoffen erbij gepakt en gelukkig er zat een mooie uni kleurige stof in die ik hiervoor wilde gebruiken. De oude stof en linten eraf gehaald en nieuwe erop gespannen.
Ik heb minder lint gebruikt en maar 1 knoop.
Als basis zit er een prikbord onder. Dus ik kan ook punaises gebruiken. 


Mijn boeken en tijdschriften een plank lager gezet en verder de boel nog wat georganiseerd.
Alleen wat achter de bovenste kastdeurtjes zit moet ik nog aanpakken, maar dat is voor een andere keer. Voorlopig is de boel weer netjes en kan ik aan de slag .. 















Geen opmerkingen:

Een reactie posten